Om du är intresserad av att köpa mina egna designade motivstämplar, klicka då på Frejastämplar-knappen här ovanför för vidare information.


måndag 31 augusti 2009

MOT ULLARED


Varje år brukar vi åka en snabbtur till Ullared, där sonen köper upp sig på kläder. I år åkte vi över Alingsås där stämpelboden ligger. Det var en fin butik, lite utplockat som det lätt blir på sommaren. Ett mysigt och annorlunda fik låg på samma gård som stämpelboden, där vi passade på att fika. En massa olika och annorlunda bakverk fanns där som vi ville pröva.

När vi väl var framme vid Ullared hittade jag en hel del album, bårder och lite smått o gått i scrappväg . Men i huset mitt i mot GK´s, där de säljer bla. Djurmat, där fanns det mycket att välja på! Stämplar, papper, dynor och mycket mer. Reprint hade mycket av sina artiklar där och det är väl för att dom har sitt huvudkontor i närheten och allt till bra pris förstås .Om man gick mot glasögonfabriken och bilmuseet så hittade jag Panduro OUTLET!! Där det var minst 50% rabatt eller mer. Där hitta jag massa papper o lite till.
På kvällen var vi till Vallarna och såg virus i bataljonen med bla. Jojje, Siv och Claes Månsson, alltid lika kul.
Nästa dag åkte vi till Helingborg, där ligger ju Scrapproom en affär jag tycker mycket om. När vi var i Helsingborg så var det samtidigt som Helsingborgsfestivalen. Massor av musik och mat i hela stan.
Senare på kvällen var vi till Fredriksdalsteatern och Eva Rydberg. Det var toppen kul.
Raka vägen hem.

Inga kommentarer: