Om du är intresserad av att köpa mina egna designade motivstämplar, klicka då på Frejastämplar-knappen här ovanför för vidare information.


torsdag 1 september 2011

semester/ scrapptur

Hemma efter semesterturen, det blev en del scrappbutiker på vägen.
Till Norge och www. Bikuben.com var ett måste, det var en imponerande butik 500 kvm med stort utbud och och mycket nyheter. På samma gata låg scrapmagasinet.no där det var en trevlig kvinna som stansade ut lite kortmallar till mej, toppen snällt.
I Uddevalla fanns det tre butiker inte så långt i från varandra. countryscrap.se var en mysig butik med inrikning på vintage. www. Srapfabriken.se hade lite udda saker som var kul.Och givetvis skulle jag ha något som var slut men det skickade hon till mej så det låg och väntade när jag kom hem.
I Danmark var jag till love2scrap utanför Roskilde och scrapfactory på själland där köpte jag några blomstansar så nu skall det bli blommor.
En butik som låg på Jylland i urskogen bland grisar och kor var en välfylld utbyggnad på en bondgård som hette www. Unikscrap.dk
Innan vi åkte hem var vi till Växsjö där landstoken.se ligger, där träffade jag Helena hon mådde inte så bra det var visst något med sillen det visade sig att vi hade varit på samma krog kvällen före, en trevlig pratstund och lite handlat blev det.
Sen bar det av hemåt.

Inga kommentarer: