Om du är intresserad av att köpa mina egna designade motivstämplar, klicka då på Frejastämplar-knappen här ovanför för vidare information.


fredag 23 mars 2012

Layouter

FREDDI och BELLA .
Här har jag testat att kopiera ett fotot på silkespapper som jag har sprejat med hårsprej,eftersom blecket är vatten lösligt .Men först är det Gesso och fotot är limmat med mod podge både under och över.Sen är det stämplat på silkespapper som jag fäster med mod podge .Tinningspapper, akrylfärg och mask och pearl maker sist lite gesso
Ett Cardstock,glimmer Mist,gesso,mask och pearl maker .Stämplad silkespapper m.m.

2 kommentarer:

Karin sa...

Hej Lena!
Vad kul att du hittade till mig! så mycket fint på din blogg, ses på onsdag!
Ha det bra så länge/Karin

ScrapMyran sa...

Läckert! Ja det är verkligen kul att kladda loss! Kul att träffa dig med!! Känns som om det var så himla länge sen..Ska förhoppningsvis bli lite mer nu när minsta sonen börjar bli lite större.